לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות:
במאה ה-21 המציאות דינמית מאוד, וכל הזמן מתרחשים שינויים. במיוחד יש מצבים שבהם אין מקום או אין צורך בכל הציוד המשרדי, הרהיטים ושאר הפריטים המשמשים לעבודה השוטפת – ובמקרים כאלה הפתרון הוא אחסון התכולה.
צריכים לאחסן ציוד וריהוט משרדי?
הגעתם למקום הנכון!
אחסון משרדים בכל גודל לטווח ארוך או קצר
אפשרות הובלה למחסן מהיום להיום
ניתן להזמין פירוק ואריזת המשרד לפני האחסנה
שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7933-592
1. כשמצמצמים באופן זמני את שטח המשרדים – ואין מקום לכל התכולה הקיימת
2. לקראת שיפוץ מקיף – שמחייב את הוצאת כל הציוד והרהיטים על מנת שאפשר יהיה לבצע את העבודות
3. לפני פינוי משרד – ובמיוחד אם יש פרק זמן מסוים עד לכניסה למשרד החדש
4. כשסוגרים את העסק – ולא רוצים למכור את התכולה המועילה במחירי הפסד
שמירה על הציוד יקר הערך | להעדיף מקום שמצויד במערכות אבטחה מתקדמות ואפקטיביות |
מניעת נזקי רטיבות | לוודא שהמחסן או המכולה אטומים לחלוטין |
הגנה מפני מכרסמים, עופות וחרקים | לבחון את האמצעים שבהם מתבצעת הרחקת בעלי חיים מהתכולה המשרדית |
ראש שקט | לאחסן את התכולה של המשרד במקום שמציע ביטוח מלא |
גישה לפריטים | לבחור מחסן שניתן להגיע אליו בקלות ובכל שעות היום |
עלות משתלמת | מדיניות תמחור גמישה מבטיחה יחס עלות תועלת אופטימלי |
√ יציאה מהארץ – כשאתם משביתים את הפעילות השוטפת עקב יציאה מהארץ – לטיול ממושך, רילוקיישן, לימודים בחו”ל או כל סיבה אחרת – ובכל זאת רוצים לשמור על הציוד החיוני, הפתרון הוא אחסון משרדים לטווח ארוך
√ חיסכון בדמי השכירות – צמצום שטח המשרדים מאפשר לכם לחסוך את אחת העלויות המשמעותיות ביותר, דמי השכירות
√ מגפה – כפי שלמדנו כולנו בתקופת הקורונה יש מצבים שמחייבים הפסקה יחסית ארוכה ולכן טוב שיש את חברת הובלות אביב שמספקת אחסון לטווח ארוך במחיר אטרקטיבי
* מבחר שטחי אחסון – מקום שמציע מגוון רחב של פתרונות אחסון יכול לספק לכם מענה מדויק גם לתכולה מועטה, בלי שתצטרכו לשלם על שטח לא הכרחי
* הובלה מהיום להיום – כשנדרשת העברת תכולת משרד קטן למכולה או מחסן, נוכל לבצע הובלה מהיום להיום או במקרה של עומס מהיום למחר.
* לא בלי ביטוח – גם כשמדובר על תכולה מועטה היא עדיין בעלת ערך כספי לא מבוטל, ולכן אסור להתפשר על ביטוח.
1. מיפוי מפורט – לערוך רשימה של כל פריטי הציוד במשרד, הכל כולל הכל
2. מיון – להחליט מה חשוב וכדאי לאחסן ומה לא
3. פירוק – לפרק רהיטים ופריטים גדולים כדי שאפשר יהיה לחסוך על שירותי אחסנה ולאחסן את כל התכולה במינימום שטח ולכן במינימום מחיר. כמו כן יש לפרק תשתיות תקשורת וחשמל כדי שאפשר יהיה לפנות מהמשרד את כל מה שלא נשאר בו
4. עיטוף – את כל הפריטים הרגישים חשוב לעטוף בניילון נצמד כדי שלא ייגרם להם שום נזק במהלך ההובלה. את מלאכת הפירוקים והעיטופים כדאי להפקיד בידיים מקצועיות כדי לחסוך זמן יקר ולהבטיח עבודה מדויקת
5. אריזה – מומלץ למספר קרטונים ולהכין קובץ מחשב עם פירוט התכולה של כל קרטון וכן רשימה מלאה ועדכנית של כל מה שנשלח לאחסון
סוג השירות | המחיר לחודש | הערות |
אחסון תכולת משרד לפי קוב | 35-50 ש”ח לקוב | קוב = מטר מעוקב, כלומר נפח קוביה באורך 1 מ’ |
אחסון משרד קטן | 500-750 ש”ח | מחסן בנפח 15 קוב |
אחסון תכולת משרד גדול | 1,200-1,500 ש”ח | מחסן בנפח 30-40 קוב |
אחסון לטווח ארוך | 25-30 ש”ח לקוב | הנחה מיוחדת ללקוחות שמעוניינים באחסון לטווח של חצי שנה ומעלה |
ממליצים עלינו
הגעתם בהתראה קצרה בדיוק בשעה שקבענו, לא הרגשתי את התחושה של מעבר דירה,
דינה מזרחי 17.7.19
ממליצה בחוםהזמנתי הובלה מהיום להיום בתוך תל אביב קיבלתי גם מחיר טוב וגם אחלה שירות!
אבירם מלול 4.1.19
שירות מעולהתודה לכם על הובלה של כמה פריטים בתוך תל אביב
נטלי מסילתי 21.6.19
אלופים! תודהתודה לכם על הובלה של כמה פריטים בתוך תל אביב
ריבי ג'רפי 30.8.18
אתם 10עדכונים