לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות:
דף הבית »
אנשים בישראל נאלצים לעבור דירה לעיתים קרובות מאוד, אך כשזה נוגע להעברת משרד למקום אחר (אפילו אם בסופו של דבר מהלך שכזה ישתלם רבות) הם דוחים את העניין כמה שיותר עקב מחיר ההובלה הגבוה לו רובם מצפים. עם זאת, כשאתם בוחרים לפנות אלינו – לצוות המיומן של הובלות באביב – אתם זוכים לא רק בעלויות שמשתוות לאלו של הובלות דירות, אלא גם מקבלים שירות שאין לו תחרות!
זה נכון שרבים לא רק חוששים מהוצאות גבוהות, אלא גם מכל הבלגן שכרוך בתהליך, אך אם בחרתם לעבוד עם המובילים המומלצים שלנו אין לכם שום סיבה לדאגה. פירוק והרכבת רהיטים, הובלות משרדים עצמן וסידור המשרדים מחדש יעברו לכם כל כך חלק שאפילו לא תשימו לב שאתם כבר עובדים בסביבה אחרת!
✔️ הובלת משרד בכל שעה ובכל זמן כולל אריזה
מעבר משרד החל מ-350 ש”ח להעברת משרד קטן
✔️ אפשרות פירוק והרכבת רהיטי המשרד במקום
✔️ שירות מעבר משרד 24 שעות ביממה
✔️ מנוף להעברת משרד במקרה ומדובר על בניין משרדים גבוה
✔️ העברת משרד קטן או גדול עם מובילי משרדים מקצועיים – 15 שנות ניסיון!
לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7933-592
כבר זמן מה אתם מחפשים חברת הובלה להעברת משרד, אחסנת הציוד שבו לטובת שיפוצים או העתקת המשרד למבנה אחר, אך לא יודעים איך לעשות את הבחירה הסופית? הכנו בשבילכם כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם להבין מה היא הבחירה אופטימלית:
1. בחרו במובילים שיש להם רישיון להפעלת מנוף – רוב הובלות המשרדים מצריכות הרמת רהיטים או ציוד כבד ורגיש בעזרת מנוף. לא רק שזה יקל על ההובלה שלכם, זה גם יעזור לכם לא לריב עם האנשים האחרים שעובדים בבניין שלכם, משום שלא יהיה צורך לתפוס את המעלית לחצי יום או אפילו ליום שלם, להפריע לתהליך העבודה כאשר הסבלים מתהלכים במסדרון ועוד.
2. חפשו חברה שעובדת 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע – כך תהליך ההובלה לא יפגע בהכנסות שלכם, ומעבר משרד בסופ”ש או בשעות הלילה יעזור לכם לשמור על מהלך עבודה מסודר ולא לאבד כסף וזמן.
3. מצאו חברת הובלות שמספקת שירותי אריזה וארגזים איכותיים למעבר – אתם בהחלט יכולים להכריח את בני המשפחה שלכם לעזור לכם לארוז בית שלם כדי למנוע הוצאה מיותרת בתקציב, אך אין לכם שום אופציה לעשות את אותו הדבר לעובדי המשרד. בנוסף, על מנת לארוז ציוד משרדי צריך ניסיון קודם וגם יכולות מיוחדות שיש אך ורק למובילים מקצועיים. פרט לכך, סוג הארגזים שנרדשים לאריזת משרד הוא שונה מאוד מזה של ארגזים רגילים שניתן להשיג בקלות בחנות או במכולת. על כן, ודאו שהמובילים יגיעו אליכם מוכנים עם קרטונים עמידים בכמות מספיקה.
4. ודאו שאתם בוחרים להזמין מוביל שעובד בפריסה ארצית – לרוב יש צורך להוביל משרדים מעיר אחת לעיר אחרת שלאו דווקא נמצאת קרוב לנקודת היציאה. אם המוביל שבחרתם עובד רק בתוך העיר ממנה אתם מזמינים הובלה, הוא עלול לגבות תוספת מחיר משמעותית על כך שיצטרך להעביר את הפריטים שלכם לעיר אחרת. שימו לב כי אצלנו באתר ניתן להזמין הובלת משרדים מתוך רשימת אזורי שירות המוצעים בפורטל.
לפני סגירת עסקה עם חברת הובלות לצורך הובלת עסק, חשוב מאוד לתת את הדעת על חשיבות הביטוח והאחריות במסגרת ההובלה עצמה ובעת ההעמסה על המשאית. אל תספקו בכך שהמוביל אומר לכם שיש ביטוח, התעקשו שפרט זה יופיע בחוזה ההובלה. הובלת משרדים, הרבה יותר מכל הובלה אחרת דורשת עמידה על תנאי האחריות וביטוח המסמכים והחפצים. שימו לב שבחוזה מצויינים כל הפריטים, הרהיטים והמסמכים הדורשים ביטוח כנגד נזק, גניבה או אובדן, בסעיף הביטוח חייב להיות מצוין אחוז הביטוח וההחזר בכל מקרה שהוא ובלבד שלא היה תלוי בכם.
על מסמכים וניירת מסווגת וסודית במיוחד עדיף לתת דגש מיוחד ולא להסתמך רק על החוק. השתדלו להעביר את הניירת הסודית בכוחות עצמכם, בין אם היא נמצאת בארגזים ובין אם המסמכים נמצאים בכספות. חומרים רגישים ומסווגים הנמצאים במחשבים רצוי להעביר על ידי בעל תפקיד/בעלי תפקידים מטעם החברה, למען הסר ספק וחשש.
על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, אנו מקפידים על תכנון מקצועי של המעבר עד הפרט האחרון.
• בירור מקיף של הצרכים שלכם – בשיחה ייעודית מוקדמת
• בניית תוכנית הובלה – כולל תכנון מדויק של לוחות הזמנים
• ביצוע כל השירותים הנדרשים – פירוק והרכבת רהיטים, אריזה קפדנית של התכולה, איתור בעלי המקצוע שעמם נדרש תיאום לפני ההובלה ובמהלכה ועוד.
• בירור סוגיות חשובות – כגון אם דאגתם לגבות את מערכות המידע, אם דאגתם לבעל מקצוע שיקים עבורכם את רשת המחשבים במשרד החדש ועוד.
• גמישות בביצוע – באפשרותנו לבצע הובלה בשעות לא שגרתיות בזכות ההבנה כי הובלת עסק צריכה להתבצע בצורה שמצמצמת את אובדן שעות העבודה.
הובלה זה תהליך מפרך כבר משלב התכנון, אך עם הטיפים הנכונים אפשר לפשט כל שלב ולהפוך את ההובלה לחלקה ויעילה הרבה יותר. הנה הטיפים שלנו שיסייעו לכם להתכונן להובלה של המשרד שלכם כמו שצריך:
התחילו כמה שיותר מוקדם: אם יש לכם משרד בינוני או גדול, מומלץ להתחיל לתכנן את ההובלה לפחות חצי שנה לפני שתתבצע. זה ייתן לכם מספיק זמן להתייחס לכל נושא לוגיסטי שקשור לתהליך, ליידע את העובדים כך שיוכלו להתכונן ולעשות את השינויים הנדרשים בשירותים שאתם מספקים ובאופן העבודה.
צרו תוכנית ברורה: תכננו לפרטי פרטים את ההובלה, כולל לו״ז, תקציב, רשימת מלאי ומטלות לעובדים שייקחו חלק בתהליך. דאגו שכולם מודעים ללו״ז שאתם מתכננים, למועד ההובלה ולזמן שבו לא ניתן יהיה לעבוד מהמשרד.
תאמו את ההובלה עם צוות ה-IT: תכננו את ההובלה יחד עם צוות ה-IT כך שניתן יהיה לוודא שכל השרתים, מערכות הטלפונים וכדומה ינותקו ויותקנו בזמן הנכון ועם כמה שפחות הפרעות לשגרת העבודה.
יש משרדים שבהם צוות ה-IT מהווה את נקודת המפתח בהובלה מוצלחת ויעילה, ולכן צריך לתקשר איתו נכון ולוודא שהעבודה שלו תתבצע כמו שצריך לפני, במהלך ואחרי ההובלה, וכך תעשו את זה:
לפני ההובלה: עברו יחד עם צוות ה-IT על רשימת התכולה, כולל חומרה, כבלים וכל האביזרים הנלווים הנדרשים להפעלת המערכות השונות. בנוסף, מומלץ להעריך יחד איתם את צרכי המשרד במיקומו החדש ואת תצורת ויכולת החלל החדש או רכישת ציוד נוסף.
במהלך ההובלה: ודאו שהמובילים שאתם עובדים איתם מנוסים בהובלת ציוד תקשורת בבטחה, ואל תשכחו לגבות את כל המידע לפני שתתחיל ההובלה. כשהציוד יגיע ליעדו החדש, ודאו יחד עם צוות ה-IT שהכול ממוקם כמו שצריך לפי התכנון שעשיתם מראש יחד איתם.
אחרי ההובלה: בדקו את כל הציוד, הרשת וקווי הטלפון וודאו שהכול עובד כמו שצריך. בנוסף, דאגו שצוות ה-IT יכול להדריך אתכם או את העובדים שלכם בנוגע לתצורת העבודה החדשה. למשל יתכן שצריך יהיה לעבוד באופן שונה עם המדפסות או שאולי ישנה טכנולוגיה חדשה שאתם מתכננים לשלב במשרד החדש ושהעובדים צריכים לדעת כיצד לתפעל אותה.
לאורך ההובלה המשרד לא יוכל לעבוד כמו בשגרה, וכל יום יכול להיות קריטי לשירותים שאתם מספקים ולרווחים שלכם. כך תצמצמו ככל הניתן את זמן השבתת המערכות שלכם:
הובלה כשהמשרד לא עובד: מומלץ לבצע את ההובלה בימים או בשעות שבהם המשרד בלאו הכי לא עובד בשיא תפוקתו, למשל בסופ״ש או בשעות הערב.
פתרונות זמניים: אם ישנה אפשרות לספק עמדות עבודה זמניות לעובדים שלכם או לבצע את העבודה מרחוק, תכננו זאת בהתאם לקראת ההובלה.
סמכו רק על מובילים מנוסים: בדקו לעומק כל מוביל שתשקלו לעבוד איתו וודאו שיש לו ניסיון בהובלת משרדים. זה יכול לעשות הבדל של שמים וארץ.
הובלת המשרד שלכם לא חייבת לצאת לכם יקרה, כל עוד אתם עובדים עם המובילים הנכונים. באופן כללי כל חדר של המשרד מהווה תוספת של החל מ-500 ש״ח לעלות ההובלה, משמע אם אתם מובילים משרד קטן של חדר תוכלו לצפות למחיר שמתחיל ב-500 ש״ח, אולם למשרד 2 חדרים המחיר יתחיל ב-1,000 ש״ח וכן הלאה.
כשמובילים משרד קטן יש הרבה דברים שאפשר לעשות כדי לחסוך בעלויות. הנה כמה דוגמאות:
היפטרו ממה שלא צריך: יתכן שבמשרד שלכם נאגר הרבה ציוד שלא נעשה בו שימוש, במיוחד אם צמצמתם לאחרונה את כמות העובדים. אין סיבה להוביל את מה שלא תשתמשו בו.
ארזו בעצמכם: בדרך כלל משרדים מסתמכים על המובילים שיארזו את תכולת המשרד, אך אם המשרד שלכם קטן, אתם יכולים לארוז בעצמכם. נוכל לספק לכם קרטונים במידת הצורך.
נהלו משא ומתן עם המובילים: המחירים להובלת משרדים הם גמישים, ואתם לא צריכים לחשוש לנהל משא ומתן ולברר אילו שירותים מספקים לכם, כמה הם עולים ואז לבחור מה באמת נדרש לכם ומה לא.
להעביר משרד הן בתוך אותה עיר והן למרחק יותר משמעותי זה פרוייקט לא פשוט ולכל מי שמתמודד עם תהליך שכזה בפעם הראשונה צצות לא מעט שאלות. אנחנו ריכזנו בשבילכם את כל השאלות שהלקוחות שלנו שואלים אותנו על מעבר משרד כדי לעזור לכם להתכונן לכל מה שמצפה לכם בדרך.
ממליצים עלינו
הגעתם בהתראה קצרה בדיוק בשעה שקבענו, לא הרגשתי את התחושה של מעבר דירה,
דינה מזרחי 17.7.19
ממליצה בחוםהזמנתי הובלה מהיום להיום בתוך תל אביב קיבלתי גם מחיר טוב וגם אחלה שירות!
אבירם מלול 4.1.19
שירות מעולהתודה לכם על הובלה של כמה פריטים בתוך תל אביב
נטלי מסילתי 21.6.19
אלופים! תודהתודה לכם על הובלה של כמה פריטים בתוך תל אביב
ריבי ג'רפי 30.8.18
אתם 10עדכונים